پیمان جعفری از حضور برخی فیلم‌هایی که به نحوی کارهای مجری طرح، مدیر برنامه و یا تهیه‌کنندگی آنها را به عهده داشته در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد.

پیمان جعفری تهیه‌کننده، مجری طرح و مدیر تولید سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راهیابی فیلم «عادت نمی‌کنیم» که تهیه‌کنندگی و مدیر تولید آن را بر عهده دارد، به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: به طور قطع و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با «عادت نمی‌کنیم» در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور خواهیم یافت.

مجری طرح فیلم‌های «سمفونی تولد» و «نقطه کور» افزود: «نقطه کور» درخواست حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را خواهد داد و اگر «سمفونی تولد» کار فنی صدای خود را به پایان برساند، نیز حاضر خواهد شد.

جعفری مدیر تولید فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی ادامه داد: «هفت ماهگی» نیز قصد حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دارد.

مجری طرح و مدیر تولید فیلم‌های «اروند» و «دوئت» عنوان کرد: این دو فیلم نیز قصد حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دارند و باید منتظر ماند و دید برنامه‌ریزی‌های این تعداد از فیلم‌هایی که به عناوین مختلف در آن‌ها حضور دارم، به چه شکلی پیش می‌رود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار