آیین تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار "محمد تقی اربابی" از شهدای مدافع حرم، صبح امروز از مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مراسم تشییع شهید پاسدار محمد تقی اربابی از مدافعان حرم آل الله که در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید، صبح امروز (26 بهمن ماه)از مسجد انقلاب تا میدان شهید کلاته بجنورد برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه بجنورد، مسئولان استانداری، فرماندهان نظامی، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، دادستان بجنورد، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه بجنورد، منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر، مدیران استان خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با شعارهای «الله‌اکبر»، «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، این شهید والامقام را تشییع کردند.

شهید "محمد تقی اربابی" از پاسداران سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و از اهالی شهرستان گرمه در شهر درق است که پیکر این شهید والامقام امروز پس از مراسم تشییع در بجنورد به گرمه انتقال یافت.

گفتنی است، مراسم استقبال پیکر مطهر این شهید در شهر گرمه نیز ساعت 15 از مقابل حسینیه سیدالشهدا (ع) این شهرستان و آئین وداع با این شهید والامقام در محل زادگاه وی ساعت 18 امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهر درق برگزار می گردد.

همچنین آئین خاکسپاری شهید "محمد تقی اربابی" 8 صبح روز سه شنبه(27 بهمن ماه) در گلزار شهدای شهر درق برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.