دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: فیلم های 'ابد و یک روز' و 'ایستاده در غبار' دردو روز پایانی جشنواره در سینما آفریقای مشهد به نمایش در می آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، ناصر نبی زاده افزود: با تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی این دو اثر برتر ، در دو روز پایانی جشنواره در مشهد برای علاقه مندان هنر هفتم روی پرده می رود.

وی افزود: فیلم "ابد و یک روز" در روز سه شنبه در هر سه نوبت 17:30، 19:30 و 21:30 و فیلم "ایستاده در غبار" نیز در روز چهارشنبه در هر سه نوبت در سینما آفریقا به نمایش درمی آید.

نبی زاده از پیش بینی استقبال گسترده مردم از این دو اثر سینمایی خبرداد و تصریح کرد:به دلیل گنجایش بیشترسینما آفریقا هر سه نوبت این آثار در این سینما به روی پرده میرود تا تعداد بیشتری بتوانند این دو فیلم را ببینند.

در جشنواره امسال فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به فیلم "ایستاده در غبار" ساخته محمد حسین مهدویان اهدا شد.

"ایستاده در غبار" اولین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان است که زندگی حاج احمد متوسلیان، فرمانده جاویدالاثر لشکر محمد رسول الله (ص) را از دوران کودکی تا سال های حضور در جبهه های جنگ و مفقود شدن روایت می کند.

"ابد و یک روز" نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد و هم در بخش های کارگردانی، فیلمنامه، تدوین، چهره پردازی، نقش اول زن و نقش مکمل مرد جوایز اصلی را به دست آورد.

این فیلم همچنین در بخش نگاه نو برنده سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد.

جشنواره فیلم فجر مشهد از 20 بهمن ماه در سینماهای آفریقا و هویزه آغاز به کار کرده که تا 28 بهمن ماه ادامه دارد.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.