مارکو روبیو: رقبایم درباره من دروغ‌پردازی می‌کنند

سناتور جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت رقبایش برای مقابله با وی، به دروغ متوسل می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارکو روبیو، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگوی اختصاصی با سی بی‌اس نیوز گفت رقبایش، از جمله تد کروز برای مقابله با وی به دروغ متوسل می‌شوند. 

روبیو ضمن اشاره به تازه‌ترین مناظره که میان شش نامزد جمهوری خواه انتخابات برگزار شد و براساس نظرسنجی‌های انجام شده از سوی این شبکه، که بر اساس آن وی بهترین عملکرد را داشت، با تاکید بر اتهام دروغگویی تد کروز به وی، گفت وی دروغ می‌گوید. 

روبیو گفت: باید بگویم که وی در چند هفته اخیر، این تمایل را برای بیان مسائلی که اصلا وجود ندارند، نشان داده است. وی فقط همین هفته بعد از آنکه آرا منتشر شدند، درباره موقعیت من در شهرهایی که نماینده‌اش هستم، درباره موضع من درباره ازدواج و وضع والدین در این خصوص دروغ گفته است و درباره موضع من در خصوص مهاجرت نیز صداقت ندارد. وی تلاش می‌کند وانمود کند در این میان راستگو دارد ولی سابقه عملکردش چیزی متفاوت نشان می‌دهد. حال این مسائل خود را نشان داده‌اند. 

وی افزود: این‌ها نشان می‌دهند که وی برای رئیس جمهور شدن، حاضر است حرف‌هایی را بزند که حقیقت ندارد و این برای مردم خوشایند نیست. همه ما می‌خواهیم پیروز شویم ولی نمی‌توان اینگونه رفتار کرد. 

روبیو ضمن تاکید بر اینکه تا زمان روی کار آمدن رئیس جمهور جدید، سنا هیچ اقدامی برای تایید نامزد احتمالی رئیس جمهور فعلی برای انتصاب قاضی دادگاه عالی انجام نمی‌دهد، گفت این تصمیمی نیست که بتوان آن را بازگرداند و ملغی کرد. فردی که انتخاب می‌شود تا پایان عمر یا تصمیم به استعفا، روی کار می‌ماند. از این رو می‌خواهیم این اطمینان را داشته باشیم که فردی برگزیده می‌شود که در تمام طول خدمت خود، تفسیری درست از قانون اساسی داشته است. 

وی تصریح کرد علت اینکه همه نامزد‌ها مرا هدف حملات خود قرار داده‌اند این است که من تنها نامزد انتخابات به شمار می‌آیم که از همه طیف‌های جمهوری خواه خواسته‌ام به من رای بدهند و تنها کسی هستم که در صورت انتخاب شدن، می‌توانم خیلی سریع حزب جمهوری خواه را با همدیگر متحد کنم. از این رو من هرگز خود را در رقابت با یک نامزد خاص ندیده‌ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار