بازی هاکی برای بعضی از مردم بسیار جذاب است حتی جذاب‌تر فوتبال و هنگامی که مردم از نتیجه بازی خوشحال هستند عکس‌العمل‌های خاصی از خود نشان می‌دهند که بعضی از آن‌ها جالب هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان بازی هاکی برای بعضی از مردم بسیار جذاب است حتی جذاب‌تر فوتبال و هنگامی که مردم از نتیجه بازی خوشحال هستند عکس‌العمل‌های خاصی از خود نشان می‌دهند که بعضی از آن‌ها جالب هستند.

یکی از تماشاچیان مسابقه هاکی هنگام تماشای بازی هاکی چون تیمی که طرفدار آن بود جلو بود، چنان جو گیر شد که دیگر سر از پا نمی‌شناخت و ناگهان از تیرک بالای جایگاه آویزان شده و شروع به تاب ‌خوردن کرد.

جو زدگی عجیب تماشاچی هاکی + تصاویر

جو زدگی عجیب تماشاچی هاکی + تصاویر

اما تیرک، تاب تحمل وزن این مرد را نداشت. در نتیجه این حرکت او که به شکستن تیرک انجامید، آقای تماشاچی که موی مصنوعی زرد رنگ و بلندی به طرفداری از تیمش برسر گذاشته بود، در حال تاب خوردن با شکستن تیرک  به پایین جایگاه سقوط کرد.

جو زدگی عجیب تماشاچی هاکی + تصاویر

جو زدگی عجیب تماشاچی هاکی + تصاویر

ناگهان مردم حاضر در ورزشگاه که شاهد تماشای هاکی و بازیکنان بود دید که بازیکنان ایستاده‌اند و بازی نمی‌کنند. بازیکنان هم در حال تماشای این تماشاچی یا بهتر است بگوییم این تماشاچی‌نما بودند.

جو زدگی عجیب تماشاچی هاکی + تصاویر

هنگامی که این فرد جو گیر به جایگاه پایینی سقوط کرد با تماشاچی دیگری برخورد کرد اما خوشبختانه اتفاق خاصی برای او نیافتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار