همدردی جالب همه دانش آموزان مدرسه با یک کودک ناشنوا + تصاویر

مدرسه ای در سارایوو درصدد است نه تنها دانش آموزی ناشنوا را ثبت نام کند که به منظور برقرار ارتباط بهتر با این دانش آموز تازه وارد بقیه همکلاسی هایش باید زبان اشاره را یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان مدرسه ای در سارایوو درصدد است نه تنها دانش آموزی ناشنوا را ثبت نام کند که به منظور برقرار ارتباط بهتر با این دانش آموز تازه وارد بقیه همکلاسی هایش باید زبان اشاره را یاد بگیرند.

این داستان زیبا از سپتامبر گذشته و زمانی آغاز شد که میرزانا کورالیک برای ثبت نام پسر شش ساله اش،زیجد که دچار ناتوانی شنوایی است، به این مدرسه ی ابتدایی در نزدیکی خانه اش مراجعه کرد. معلم کلاس سِنِلا لومانویچ بلافاصله درخواست مادر را پذیرفت اما در نخستین روز حضور زیجِد در مدرسه او کاملا تنها نشسته بود و نمی توانست با بقیه همکلاسی هایش ارتباط برقرار کند.

سنلا سعی کرد از طریق یک سری ترفند و برخی حرکات مخصوص خودش با او صحبت کند اما مادر یکی از بچه پیشنهاد داد که همه بچه های کلاس در کنار زیجد زبان اشاره را یاد بگیرند.

اکنون سه ماه پس از استخدام یک معلم برای آموزش زبان اشاره زیجد برای انجام کارهای روزمره ای مثل انجام تکالیف و بازی با خوشحالی  با همکلاسی هایش صحبت می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار