رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: برخی ورزشکاران فکر می‌کنند چون در تیم ملی بازی می‌کنند می‌توانند قوانین را هم دور بزنند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سهراب بیگ، رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه در این باره گفت: برخی از ورزشکاران هنگامی که وارد تیم ملی می‌شوند فکر می‌کنند می‌توانند خارج از ضوابط برنامه‌های خود را انجام دهند در صورتی که یک ورزشکار باید در همه حال نظم را رعایت کنند.
 
وی افزود: در استان کرمانشاه یک دریاچه برای تمرین قایقرانان داریم که نیمی از روز را خانم‌ها نیمی دیگر را آقایان تمرین می‌کنند.
 
سهراب بیگ در ادامه تصریح کرد: این توافق بین قایقرانان انجام شده و با هم تمرین می‌کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ضوابطی که برای ما گذاشته شده هنگام تمرین باید ناجی و مربیان تیم حضور داشته باشند، آقایان و بانوان هم به صورت جداگانه تمرینات آبی خود را پیش ببرند.
 
رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه یادآور شد: چند روز پیش صابر نادری برادر 12 ساله خود را به قایقرانی در همین دریاچه می‌برد که قایقش واژگون می‌شود نگهبانان مجموعه او را نجات می‌دهند این قایق بازتاب زیادی داشت، به همین منظور است که باید تمام قایقرانان ضوابط اداره کل ورزش را رعایت کنند تا تداخلی در روند تمرینات پیش نیاید.
 
*در سطح ملی پاروزنان متعددی داریم
 
سهراب بیگ در خصوص وضعیت سایر پاروزنان تصریح کرد: مبتدیان ما زیر نظر مربیان و ناجی‌ها در استخر تمرینات را پیگیری می‌کنند تا به تعادل برسند و پس از آن به دریاچه مصنوعی منتقل شوند و تیم کانوپولوی بانوان و آقایان نیز در حال فعالیت هستند و در رشته آب های آرام نفرات برتر متعددی داریم که در سطح ملی فعالیت می‌کنند و نازنین رحمانی از استان کرمانشاه در رشته روئینگ جزو نفرات برتر کشور  است.
 
رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه یادآور شد: در رشته اسلالوم هم امیر فتاح پور پاروزن این استان است که در اردوی  فرانسه سر می‌برد و قایقرانان به تمام اعزام‌ها فرستاده می‌شوند اگر چه وضع مالی مناسبی نداریم، اما تلاش خواهیم کرد تا هزینه‌ها را تقبل کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار