مرادی در نشست مجمع سالیانه قایقرانی گفت: با پیشنهاد هیأت رئیسه در سه کمیته در سطح آسیا نمایندگانی از ایران منصوب شدند.

3 کمیته در سطح آسیا نصیب نماینده قایقرانی ایرانبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر فدراسیون قایقرانی در ابتدای مجمع سالیانه اظهار کرد: ‌دو اتفاق به تازگی رخ داده که یکی از آن ها امروز صبح اتفاق افتاد، فوت پیشکسوت موثر قایقرانی (جمشید فتحی) اتفاق دیگر معرفی خسرو ابراهیمی به عنوان نایب رئیس فدراسیون از سوی وزیر ورزش بود.

مرادی افزود: در اغلب کشورها به علت گستردگی حجم کار هر رشته ای از قایقرانی فدراسیون جداگانه دارد اما در ایران این طور نیست و ما 168 اعزام از ابتدای سال 94 تاکنون داشتیم و این نشان دهنده حضور گسترده در حوزه داخلی و باشگاه ها و لیگ ها است.

وی در ادامه یادآور شد: در سطح آسیایی کارهای مهمی انجام شده و توانستیم از 6 کمیته اصلی با پیشنهاد هیأت رئیسه نماینده ای از ایران را در 3 کمیته در سطح آسیا داشته باشیم.

در ادامه جلسه رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: برنامه های فدراسیون بر مبنای زحمات گذشتگان است و با وارد شدن به برنامه 5 ساله دوم و توسعه قایقرانی پیش می رویم تا برای کسب سهمیه به موفقیت بیشتری دست یابیم. 

امینی همچنین افزود: تا به حال 17 پایگاه قهرمانی وجود داشت که آن را به 25 پایگاه توسعه دادیم و خوشبختانه در سال گذشته قایق هایی که در سطح فدراسیون با کمک وزیر ورزش و اسپانسرها تهیه کردیم بین هیأت های استان توزیع شد.

وی در ادامه بیان کرد: مسابقات داخلی روئینگ، کانوئینگ و کانوئینگ معلولین برای ارتقای قایقرانی برگزار شد و این رشته با حمایت وزیر ورزش و همگانی کردن آن در سطح کشور تجهیزات را تکمیل کردیم و در کل 150 فروند قایق تا به حال تهیه شده است.

وی یادآور شد: رشته اسلالوم در سطح جهانی 4 سهمیه دارد و هر چقدر به این رشته بیشتر توجه کنیم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد که به این منظور قایقرانان را برای اردوی برون مرزی به فرانسه اعزام کردیم.

امینی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته 63 اعزام انجام شد که کمک های کمیته ملی المپیک و اسپانسرها موثر بود.

وی همچنین بیان کرد: در بحث آموزش مربیگری خلعتبری را در پست داوری بین المللی قرار دادیم که آموزش ها در شرایط خوبی برگزار شده و مدال آوران سال های پیش در آب های آرام به نتایج خوبی دست یافتند اما در سال جاری نتوانستیم سهمیه کسب کنیم اگرچه عادل مجللی رقابت خیلی خوبی داشت.

امینی در ادامه گفت:‌ کانوپولو ایران در مسابقات هنگ کنگ به نتایج خوبی دست یافت و تنها کشوری بودیم که در هر 4 تیم توانستیم مقام کسب کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در بازی های آسیایی اینچئون 70 قایقران شرکت کردند و نیز 40 نفر همزمان در مسابقات فرانسه بودند که در کرسی های بین المللی به جایگاه خوبی دست یافتیم و امیدوارم در رشته بادبانی هم نتایج ارزنده ای کسب کنیم.

امینی در پایان خاطر نشان کرد: 3 تیم از ایران هم اکنون در اروپا اردو زده است و فدراسیون نهایت تلاشش را کرده تا به جایگاه های ایده‌آل دست یابیم و در پیست اسلالوم مراغه و پیست روئینگ بندر انزلی زحمات زیادی کشیده شد و از 11 استان مختلف کشور 9 مدال کسب شد.

در ادامه مجمع بازرس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: فدراسیون قایقرانی دارای 21 کمیته است که 11 کمیته فعال و 10 کمیته غیرفعال است و در 43 مرحله به هیأت های استانی کمک شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت های خوبی در فدراسیون قایقرانی انجام شده و تعدادی قایق خریداری و در اختیار استان ها قرار داده شده است و ورزش بانوان با حضور فرحناز امیرشقاقی به خوبی ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار