چهارمین مرحله رویداد حفظ قرآن کریم با برگزاری آزمون شفاهی طرح تربیت حافظ قرآن کریم امروز همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف خراسان رضوی در نشست خبری تشریح برنامه های چهارمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم گفت: این طرح با هدف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب که باید 10 میلیون حافظ در کشور تربیت کرد، از سال 90 در کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به اینکه آزمون شفاهی این طرح در 9 حوزه روستایی 6 شهری برگزار می شود، افزود: منطقه طلاب، قاسم آباد، امام رضا(ع)، رستمی، فداییان اسلام و مللک آباد از مناطق شهری و روستای گوارشک، فارمند، ریحان، تبه سلام، تادکان، خلق آباد شهرک رضویف نریمان و چاهشک از مناطق روستایی هستند.

وی یا بیان اینکه این مسابقات در دو بخش حفظ ترتیلی و حفظ مفاهیمی برگزار می شود، گفت: حفظ مفاهیمی ویژه نوجوانان است که نواجوانان با فراگیری کتاب مسافران آسمانی و با هدف رشد مفاهیم اخلاقی و اعتقادی آنان برگزار می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف خراسان رضوی افزود: شرکت در بخش حفظ مفاهیمی برای تمام نوجوانان آزاد و رایگان می باشد و علاقه مندان می توانند در این بخش شرکت کنند.

حجت الاسلام ایزدی خاطر نشان کرد: آزمون شفاهی این طرح از امروز مصادف با میلاد حضرت زینب (س) آغاز و تا 7 اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار