پرستاران نمونه درابرکوه تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازیزد؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی  امام جمعه ابرکوه گفت: تلاش پرستاران برای درمان بیماران تلاش خداپسندانه و ارزشمند است پرستاری با روح وعاطفه انسان گره خورده و التیام بخش درد جسمی وروحی بیمار است. 

سرپرست بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه نیز دراین آیین گفت:40 میلیار ریال بودجه ملی برای ادامه طرح توسعه بیمارستان ابرکوه با پیگیری های انجام شده اختصاص یافت. 

محمدعلی شیخی افزود: طرح توسعه بیمارستان ابرکوه 35 درصد پیشرفت داشته است.
که تاکنون برای ساخت این طرح بیش از 35 میلیارد ریال بودجه هزینه شده است و برای تکمیل وتجهیز آن بیش از 40میلیارد ریال نیاز است.

این مسئول بابیان اینکه رویکرد دولت یازدهم اهمیت دادن به سلامت مردم است افزود: در9 ماهه امسال در طرح تحول سلامت سه هزار و 867 بیمار ترخیص که از 199میلیارد و 613میلیون ریال یارانه سلامت بهره مند شدند.

وی گفت: در همین مدت 6 هزار و 504 نفر بیمار در اورژانس بستری شدند که مبلغ 126 میلیارد و 692 میلیون ریال به بیماران تخفیف یارانه سلامت تعلق گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم از طرح تحول نظام سلامت در 9 ماهه امسال 319 زایمان طبیعی بصورت رایگان انجام شده و مادران بدون هیچ گونه وجه پرداختی از بیمارستان مرخص شدند. 

سرپرست بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه گفت:هم اکنون 11پزشک متخصص از جمله جراحی عمومی، داخلی ، قلب ؛ بیهوشی ، زنان، اطفال و اعصاب و روان و گوش حلق وبینی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه به بیماران خدمات ارائه می دهند.

شهرستان ابرکوه دارای یک بیمارستان ، پنج مرکز بهداشتی ، 13پایگاه سلامت جامعه ، یک باب آزمایشگاه مرکزی ، دو مرکز اورژانس جاده ای و یک اورژانس فورتیهای پزشکی 115می باشد.

ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی یزد واقع است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.