معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبريک سالروز ولادت حضرت زينب كبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران سفير سلامت، مهربانی و دادرس دردهای پريشانی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ "فريبا استواري" اظهار كرد: پنجم جمادي الاولي سالروز ولادت حضرت زينب كبري (س) بزرگ پرستار كربلاي حسين (ع) باري ديگر فداكاري هاي پرستاران عزيز را در عرصه سلامت تداعي مي كند و اين سعادتي بزرگ است كه اين عزيزان نقش آن بزرگ زن تاريخ را به انجام مي رسانند. 

وي با بيان اينكه پرستاران، خادمان بي‌منت و فرشتگان سپيدپوش جامعه هستند كه لباس خدايي بر تن دارند، افزود: آنان حمايت و پشتيباني جامعه را مي‌جويند و خواهان ارج نهادن جامعه به جايگاه واقعي خويش هستند. 

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: پرستاران در سخت ترین لحظات زندگی بر بالین بیمار، سایه امنی می شوند تا در پناه آنها درد از تن رخت بربندد و پروانه سلامتی و نشاط، سبک بال بر شانه بنشينند. 

"استواری" با اشاره به نام گذاري روز ولادت حضرت زينب (س)، به نام روز پرستار،‌ تصريح كرد: علت نام گذاري این روز به نام روز پرستار، مراقبت و پرستاري آن حضرت از امام زمانش حضرت "زین العابدین" (ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت بود كه در كنار اين رسالت مهم، تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام دادند. 

وی گفت: شايسته است در اين روز از پرستاران فداكار و بي توقعي ياد كنیم كه ھمواره از مھرباني و دلسوزيشان بھره مند بوده ايم، به مادراني كه ھمواره در زندگي به شیر زناني ھمچون زينب (س) تاسي کرده اند تا در رويارويي با مصائب و دشواري ھاي زندگي مرھمي بر دلھاي مجروحمان گذارند. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.