پلیس باند حرفه ای سارقان منزل معروف به« سالاد» را در قزوین دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین؛ فرمانده انتظامی استان قزوین ، اعضای این باند 8 نفرند که به یکصد فقره سرقت در یکسال اخیر اعتراف کرده اند.

« سالادی ها » در دام پلیس

سردار محمودی با اعلام اینکه اعضای این باند جوانانی 20 تا 27 ساله هستند ادامه داد :ارزش کالاهای سرقتی را 40 میلیارد ریال است.

« سالادی ها » در دام پلیس

 سردار محمودی ادامه داد:این باند در شهرهای مختلف استان بویژه قزوین و الوند از منازل مسکونی و گاوصندوق ها سرقت می کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی سردسته این باند را در یکی از شهرستانهای استانهای تهران دستگیر کردند و در بررسی های بیشتر مشخص شد اعضای این باند در گروه های سه تا پنج نفره در استان های مختلف کشور اقدام به سرقت های خشن و حرفه ای منازل می کنند .

« سالادی ها » در دام پلیس
 
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:متهم پس از دستگیری در بازجویی فنی پلیس به سرقت های متعدد منازل به شیوه های مختلف اعتراف کرد و پس از معرفی همدستش که ساکن شهرالوند بود ، وی نیز دستگیر شد.

سردار محمودی اضافه کرد: در بازرسی از منزل همدست سردسته باند ، اموال و لوازم زیادی از قبیل بدلیجات ، لوارم منزل ، طلا وجواهرات کشف شد و وی در بازجویی ، به سرقت های متعدد با همدستی دیگر اعضای باند اعتراف کرد .

« سالادی ها » در دام پلیس

 فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:پنج نفر از اعضای دیگر این باند هم در استان تهران شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از منازل آنها مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل تابلو فرش ،طلا وجواهرات ، انواع بدلیجات ، دوربین های فیلم برداری و عکاسی ، انواع لپ تاب ، انواع ساعت مچی ،  تلویزیون ال سی دی وسلاح سرد کشف شد .

سردار محمودی افزود : متهمان در بازجویی به 101 فقره سرقت از منازل اعتراف کرده اند.
وی اضافه کرد: در این رابطه یک مالخر حرفه ای هم که دارای سوابق کیفری بود در استان تهران شناسایی و دستگیر کرد.

سردار محمودی ادامه داد: از متهمان چهار خودروی سمند ، رانا ، پارس و پژو 405 که در سارقان در سرقت ها  از آنهااستفاده می کردند بدست آمد .

« سالادی ها » در دام پلیس

وی افزود: همه متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرارهای مناسب روانه زندان شدند .

« سالادی ها » در دام پلیس

فرمانده انتظامی با بیان این که نگهداری اشیا گرانقیمت در منزل سارقان را برای ارتکاب اینگونه جرایم وسوسه می کند تاکید کرد :استان قزوین با بیان اینکه بارها از مردم خواسته شده است پول نقد ،  طلا و جواهرات در منزل نگهداری نکنند باز هم  شاهد حجم انبوه پول نقد وطلاجات در منازل هستیم .

انتهای پیام/پ
برچسب ها: دستگیر ، پلیس ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.