نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران اين افتخار را دارد كه به واسطه حمايت و جلب اعتمادمردمی به عنوان پليسی مقتدر وارزشی در بين پليس های منطقه و حتی پليس های پيشرفته جهان شناخته مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با تاكيد بر نظارت بر عملكرد ها گفت : نظارت و كنترل، فرايندي است براي كسب اطمينان از اين كه اقدامات و فعاليت هاي جاري سازمان، در جهت اهداف پيش بيني شده و منطبق با اقدامات برنامه ريزي شده باشد.

سرهنگ جعفر كردلو افزود : از جمله مسائل مهم مطروحه در ارتباط با نظارت اين است كه اسلام،ناظران و بازرسان حكومت را به "عيون" يعني چشم‌هاي حكومت تعبير مي‌كند. چرا كه به راستي، بازرس، چشم حكومت و حاكم است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان كنترل و نظارت را موجب پيشرفت سازمان دانست و بيان داشت : نيروي انساني کارآمد بزرگترين و بهترين سرمايه يک سازمان مي باشد و حفظ اين نيروي انساني منوط به انجام نظارت ها و بازرسي هاي برنامه ريزي شده و منطقي است.

وی ادامه داد :نظارت بر انجام وظايف و ماموريت ها موجب مي شود تا نقاط ضعف ها كاسته شده و نقاط مثبت تقويت يابد.

كردلو خاطرنشان كرد :امروز نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران اين افتخار را دارد كه به واسطه حمايت و جلب اعتمادمردمي به عنوان پليسی مقتدر وارزشي در بين پليس هاي منطقه و حتي پليس هاي پيشرفته جهان شناخته مي شود .

انتهای پیام/ت

برچسب ها: زنجان ، پلیس ، مقتدر ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.