معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ۱۳ اثر از بسیجیان هنرمند استان قزوین به چهارمین جشنواره سراسری مدرسه عشق راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمد کشاورز اظهار داشت: سرمایه عظیم فعالیت‌های فرهنگی_هنری در پایگاه‌های مقاومت بسیج ظرفیت عظیمی از تلاش‌های مخلصانه و مؤثر در شجره طیبه بسیج است که ریشه‌های مردمی انقلاب اسلامی را در حوزه فرهنگی و هنری تقویت می‌کند.

وی افزود: ضرورت هویت‌بخشی، تقویت، شناسایی و بهره‌مندی این مجاهدت‌های خالصانه امری مهم است که صرفاً با اهتمام ویژه به آن در همه بدنه بسیج محقق می‌شود.

کشاورز عنوان کرد: جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق که برگرفته از کلام گهربار امام خمینی (ره) در خصوص بسیج است، فرصتی در جهت دیده شدن و ایجاد نشاط و پویایی در پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی _هنری مدرسه عشق به صورت سالیانه در راستای تولید محصولات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج با هدف هویت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هنری این پایگاه‌ها در سطح ملی بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه و نشاط در فعالان فرهنگی و هنری پایگاه‌ها، شناسایی و بهره‌مندی از ابتکارات و فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری به صورت کشوری و متمرکز از جمله اهداف پیگیری شده‌ برگزارکنندگان جشنواره است.

وی تصریح کرد: جشنواره مدرسه عشق می‌تواند ظرفیتی برای توسعه کمی و کیفی ظرفیت‌های فکری و تولیدی مفاهیم، موضوعات و محصولات فرهنگی بسیج باشد.

کشاورز بیان کرد: در چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری مدرسه عشق، 200 اثر در 4 بخش نشر هنرهای تصویری و نمایشی، موسیقی و سرود، و نوآوری و ابتکارات پایگاهی از طرف بسیجیان هنرمند استان قزوین به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: 13 اثر به عنوان اثر برگزیده استانی انتخاب و وارد مرحله ی کشوری جشنواره شده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.