مدیر فرهنگ‌سرای جان‌جهان شهرداری کرمان از پایان جشنواره‌ی علمی فرهنگی فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سلمان متحدین با بیان این که جشنواره فجر کار خود را ششم بهمن آغاز کرد و در برنامه‌ریزی اولیه، افقی 10 روزه برای آن دیده شد، اظهار کرد: پس از قرار گرفتن در روزهای جشنواره و استقبال کم‌نظیر شهروندان و مدارس از این برنامه، آن‌را تا 21 بهمن ادامه دادیم.

وی با تقدیر از هم‌کاری معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان و نواحی یک و دو آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته دانش‌آموزانی از 44 مدرسه‌ی شهر کرمان و حومه از بخش‌های مختلف جشنواره بهره‌مند شدند.

مدیر فرهنگ‌سرای جان‌جهان کرمان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های روزانه‌ی آموزش‌های شهروندی جشنواره به هم‌کاری نهادهای وابسته به شهرداری مانند سازمان مدیریت پسماند شهرداری و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اشاره کرد و افزود: با حضور کارشناسان و مدیران این دو نهاد به‌صورت روزانه آموزش‌های لازم مانند تفکیک زباله از مبداء یا جلوگیری از آتش‌سوزی به شهروندان داده شد.

متحدین با بیان این مطلب که کارگاه نقاشی، ساعت آفتابی، بازی و سرگرمی و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این جشنواره بود، از تمام مربیان و دست‌اندرکاران برگزاری آن تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تداوم هم‌کاری‌ها بتوانیم در فرصت‌های آینده نیز فضای در خور شأنی برای شهروندان کرمانی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: جشنواره ، فجر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.