سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: 46 مورد از اشیای گمشده که شامل کیف‌های هویت‌‌دار و مدارک شناسایی بود به اداره‌کل پست استان قزوین ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالعلی دربندی‌زاده  اظهار کرد: کیف‌های هویت‌دار و مدارک شناسایی معتبر که در تاکسی‌ها جا می‌ماند به اداره‌کل پست استان تحویل داده می‌شود تا صاحبان آن‌ها با مراجعه به پست وسایل خود را تحویل بگیرند.

وی اضافه کرد: از آبان‌ماه سال جاری تاکنون 46 مورد کیف هویت‌دار و مدارک شناسایی معتبر از قبیل کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه به واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تحویل داده شده است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در صورتی که صاحبان این مدارک شناسایی برای دریافت مدارک خود به اداره‌کل پست استان قزوین مراجعه نکنند، این اداره‌کل تمام مدارک را به ارگا‌ن‌های مرتبط مانند ثبت احوال و راهنمایی و رانندگی ارجاع می‌دهد.

دربندی‌زاده یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود کد چهار رقم درج شده در پشت تاکسی که سوار می‌شوند را به یاد داشته باشند تا اگر وسیله‌ای در تاکسی جا گذاشتند، راحت‌تر بتوانند تحویل بگیرند.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود شکایات خود را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 110 و یا شماره پیام کوتاه 30007133 و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات‌دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 119 و 120 و یا شماره پیام کوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ارسال ، گمشده ، پست ، مدارک ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.