مردم در جشنواره امسال به طور ویژه‌ای از فیلم ها استقبال کردند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در واپسین روز جشنواره سی و چهارم فیلم فجر در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم‌های «لانتوری» در سینما ماندانا، «بارکد» در اریکه ایرانیان، «خشم و هیاهو» در پردیس سینمایی کوروش، «بارکد» در پرشین کرج، «لانتوری» در شهر فرنگ، «بارکد» در شهر هنر، «اژدها وارد می‌شود» در شهر فرنگ با یک سانس فوق‌العاده اکران شدند.

وی افزود: همچنین فیلم «ابد و یک روز» در سینما آزادی و سینما چارسو با دو سانس فوق‌العاده به نمایش در آمدند.

فرجی تصریح کرد: خوشبختانه هیچ یک از فیلم‌ها با تاخیر و یا مشکل فنی روبرو نشدند.

وی بیان کرد: موضوع قابل توجه در جشنواره امسال و شب گذشته، استقبال بی‌نظیر مردم از فیلم‌ها بود. به طوری که تا ساعت ۴ صبح امروز مردم برای تماشای فیلم‌ها در سینماها حضور داشتند. این موارد نشان از عشق و علاقه بی‌نظیر مردم از این جشنواره است. خدا را شکر که این جشنواره با خوبی و خوشی به کار خود پایان داد.

وی گفت: بعد از اعلام کاندیداها علاقه مردم برای تماشای فیلم‌ها افزایش یافت. چرا که اطلاعات بیشتر و بهتری را از هنرمندان و فیلم‌های مورد علاقه خود بدست آوردند.

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: در مدت چند سال فعالیتم در جشنواره فجر، امسال یکی از شلوغ‌ترین سال‌های آن را شاهد بودم. در نهایت باید بگویم اگر فیلمی در جشنواره مورد استقبال قرار بگیرد، در اکران نیز موفق ظاهر می‌شود.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.