وزیر دادگستری در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار بر ارزشهای والای الهی و انسانی خود ایستاده و امروز لنگر توازن و عامل حفظ ثبات در منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی افزود: دشمنان تلاش زیادی کردند که جمهوری اسلامی ایران را به داشتن نقش مخرب در منطقه متهم کنند اما اکنون اذعان دارند که سیاستهای ایران در جهت تثبیت ارامش ، امنیت و ثبات در منطقه بوده است و ایران امروز محکمترین و موثرترین حرف را در منطقه می زند.

پورمحمدی افزود در مذاکرات هسته ای نیز دشمنان تلاش زیادی کردند تا در بحثهای منطقه ای به خصوص بحث فلسطین و سوریه و نیز سیاستهای دفاعی ، از ایران امتیاز بگیرند که با هوشیاری مقام معظم رهبری و پایداری ملت و دولت ایران در تلاش خود ناکام ماندند و مجبور شدند فقط در چارچوب بحثهای هسته ای به مذاکره بپردازند

وزیر دادگستری پیروزی در مذاکرات هسته ای را متعلق به ملت ، نظام ، رهبری و دولت دانست و گفت مهمترین وظیفه ما در حال حاضر هوشیاری و نفوذناپذیری است.

وی درخصوص تحرکات اقتصادی بعد از برجام هم گفت :هر دولت یا شرکت خارجی که بخواهد با ایران قرارداد اقتصادی امضا کند باید بداند اولویت اصلی ما توجه به تولید ملی، رشد فناوری در داخل ، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات است.

وزیر دادگستری همچنین بر اهمیت انتخابات 7 اسفند تاکید کرد و گفت: اصل انتخابات حضور گسترده و وحدت آفرین مردم است و مردم با انتخاب صالح ترین ، صادق ترین و وفادارترین نامزدها به ارزشهای اسلام و انقلاب ، نقش خود را در تشکیل مجلسی قوی و کارآمد که برای توسعه کشور با کمک دولت تلاش کند ، ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: ثبات ، منطقه ، ایران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.