راهپیمایی با شکوه مردم کرمان در بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با صدور قطعنامه ای 13 بندی و سخنرانی وزیر دادگستری پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، راهپیمایان کرمانی که حرکت خود را راس ساعت 9 و نیم صبح از چهارراه طالقانی آغاز و با عبور از خیابانهای فلسطین ، بسیج ، شورا و عباسپور در میدان عاشورای شهر کرمان تجمع کرده بودند در قطعنامه پایانی خود بر ضرورت هوشیاری همگان در مقابل توطئه دشمنان به خصوص امریکا برای نفوذ در ارکان کشور تاکید کرده و از دولت خواستند در اجرای برجام مراقب رفتارهای فریبکارانه طرفهای غربی باشد.

در این قطعنامه همچنین از توسعه صنایع دفاعی کشور و غیرقابل مذاکره بودن آنها حمایت و از اقدام نیروی دریایی سپاه در توقیف قایقهای متجاوز ارتش امریکا در آبهای سرزمینی ایران تقدیر شده است.

راهپیمایان کرمانی همچنین جنایات آل سعود و متحدان غربی اش را برضد مردم یمن ؛ بحرین و سوریه محکوم کرده و حمایت خود را از مبارزات محور مقاومت در مقابله با تروریستهای تکفیری صهیونیستی اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن کرمان همچنین بر اهمیت انتخابات 7 اسفند تاکید و از نامزدهای انتخابات مجلسین خواستند ضمن توجه کامل به قانون و پای بندی به آن ، رفتار و اخلاق اسلامی را سرلوحه فعالیتهای تبلیغی خود قرار دارند و از هرحرکتی که دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود امیدوار کند بپرهیزند

دراین قطعنامه بر حضور گسترده مردم در پای صندوقهای اخذ رای نیز تاکید شده است .

راهپیمایان کرمانی همچنین از قوای سه گانه خواسته اند برای حل مشکلات کشور انسجام و هماهنگی بیشتر را سرلوحه کار قرار دهند و برای ارتقای سطح زندگی و معاش مردم بیش از پیش تلاش کنند .

انتهای پیام/ت

برچسب ها: قطعنامه ، صادر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.