فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از شب گذشته و همچنین صبح امروز در محل برگزاری مراسم در مسیر های 10 گانه اعلامی مشغول فعالیت هستند.

پوشش کامل انتظامی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ تا کنون مورد خاصی گزارش نشده است
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در گفتگویی خبری، گفت: بر اساس برنامه ریزی های اتخاذ شده مأموریت هر کدام از رده های تابعه پلیس تهران بزرگ به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی جشن انقلاب، تعیین و به تمامی همکاران ابلاغ شده است.

وی افزود: مأموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از شب گذشته و همچنین صبح امروز در محل برگزاری مراسم حضور و نسبت به انتظام بخشی و هدایت راهپیمایان بزرگوار در مسیر های 10 گانه اعلامی مشغول فعالیت بوده و هستند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: حضور پر شور و با صلابت مردم تهران در جشن انقلاب، نشان از عشق و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به حضور مستمر پلیس تا پایان مراسم، اظهار داشت: تا کنون مورد خاصی گزارش نشده است و مراسم سالروز سی و هفتمین فجر انقلاب در پوشش کامل انتظامی و ترافیکی در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان ضمن قدردانی از همکاری ملت قدرشناس و ولایت مدار با پلیس پایتخت، گفت: همکارانم تا پایان مراسم به منظور ارائه خدمات و تسهیلات انتظامی و ترافیکی در سطح شهر تهران در خدمت راهپیمایان هستند.

**حضور مستمر پلیس در کنار راهپیمایان تا پایان مراسم

سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مأموران پلیس تهران بزرگ در کنار شهروندان ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه، علاوه بر پوشش انتظامی و ترافیکی، یک صدا با راهپیمایان از اصول و ارزش های انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم یوم الله22 بهمن، نسبت به سال های قبل، افزود: علیرغم توطئه دشمنان اسلام و تبلیغات شبکه های معاند، شاهد حضور میلیونی و عظیم مردم سراسر کشور بویژه در شهر تهران بودیم و در این راستا مأموران انتظامی و راهور تهران بزرگ، از شب گذشته در محل برگزاری مراسم حضور و نسبت به تثبیت نظم و هدایت راهپیمایان بزرگوار در مسیر های راهپیمایی به ایفای وظیفه پرداختند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: حضور پر شکوه و با صلابت مردم تهران در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عشق و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شکست توطئه دشمنان این مرز و بوم دارد و بدخواهان به خوبی دریافته اند که ملت بزرگ ما در برابر فشارها و تحریم ها تسلیم نخواهند شد.

وی با اشاره به حضور مستمر پلیس پایتخت در کنار راهپیمایان تا پایان مراسم، اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام شده در هیچ نقطه از شهر تهران به ویژه در محدوده های راهپیمایی مورد خاصی گزارش نشد و مراسم جشن فجر انقلاب بدون کوچکترین حادثه ای برگزار شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی توان مقابله با ارزش های اسلامی و دینی مردم کشورمان را ندارند، گفت: ملت ایران بار دیگر در این روز، با عظمتی مثال زدنی به صحنه آمده و با ندای استقلال، آزادی و حاکمیت دین خدا، پاسخی دندان شکن به توطئه دشمنان بدکردار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار