مرحله اول رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز با برگزاری یک دیدار در روز 23 بهمن به پایان می رسد این در حالی است که در مرحله اول شاهد بازی های خوب و با کیفیت بودیم.

لیگ با کیفیت با حضور 6 تیمبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشورمان روز جمعه 23 بهمن با انجام تنها دیدار باقی مانده میان دو تیم رعد پدافند هوایی و دانشگاه آزاد اسلامی به پایان می رسد.
 
پیش از این قرار بود مرحله پلی آف و فینال رقابت های لیگ برتر در اسفند ماه برگزار شود اما به دلیل در پیش بودن مسابقات جهانی مالزی و انتخابی المپیک برگزاری این مرحله از مسابقات به آینده موکول شد.

در همین خصوص داریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ به خبرنگار ما گفته بود که به دلیل برگزاری مسابقات جهانی مالزی و انتخابی المپیک مسابقات پلی آف و فینال رقابت های لیگ برتر به پس از عید نوروز موکول می شود زیرا تاریخ دقیق اعزام و بازگشت ورزشکاران مشخص نیست.
 
این در حالی است که چند تیم بیش از این از سازمان لیگ خواسته بودند به دلیل در اختیار داشتن بازیکنان خارجی مسابقاتشان زودتر برگزار شود.
 
لیگ قومی اما کم تیم
 
لیگ تنیس روی میز امسال نسبت به دوره های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود زیرا سازمان لیگ در ابتدای این فصل قانونی وضع کرد که براساس آن بازیکنان اول، دوم، سوم و چهارم رنکینگ ایران نمی‌تواند در یک تیم حضور داشته باشند سپس به همین رقابت های لیگ برتر جان تازه‌ای گرفت و از حالت تک قطبی خارج شد و چند تیم با هم بر سر قهرمانی رقابت را آغاز کردند، اما نکته منفی که در ادامه کار وجود داشت و باعث شد که چند تن از ورزشکاران و مربیان به آن اعتراض کنند تعداد کم تیم‌های شرکت کننده و قراردادهای نه چندان خوب بود.
 
البته نباید دلایل این اتفاق را نادیده گرفت و یک طرفه قضاوت کرد بسیاری از کارشناسان معتقدند علت اصلی این اتفاق یعنی تعداد کم تیم‌ها به دلیل آن است که این رقابت ها نه به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود و نه عملا تبلیغی برای آن وجود دارد، خیلی ها علاقه‌ای به تیم داری در این رقابت ها ندارند، به همین دلیل ما شاهد آن هستیم که حتی اگر تیمی هم در رقابت‌ها شرکت کند ممکن است استانداردهای لازم یا توان عقد قراردادهای مناسب را نداشته باشد به هر صورت با بر سر کار آمدن فدراسیون جدید مسئولان گفته‌اند برای آن که در آینده لیگی پویا تر و سرزنده تر داشته باشیم برنامه ریزی‌هایی انجام داده ایم که از جمله آن هماهنگی با صدا و سیما برای بخش برنامه‌هاست.
 
رقابت‌های پایانی لیگ
 
در حال حاضر جدول رده بندی لیگ برتر تنیس روی میز به شرح زیر است:

1-    پتروشیمی بندرامام 25 امتیاز
2-    رعد دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا 15 امتیاز
3-    شهرداری تبریز 14 امتیاز
4-    دانشگاه آزاد اسلامی 13 امتیاز
5-    آینده سازان 4 امتیاز
6-    نفت آبادان 1 امتیاز

با توجه به جدول فوق و تا پایان هفته نهم و پایانی لیگ تیم های پتروشیمی بندرامام، رعد دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تبریز به مرحله پلی آف راه یافتند، حالا باید دید با توجه به تاخیر افتادن مسابقات قرارداد بازیکنان برخی تیم ها چه می شود.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار