دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از برپایی نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مبارزه با استکبار، یک خیالپردازی نیست بلکه ریشه آن، مبانی توحیدی ماست و بر اساس اعتقادات قرآنی ما، مبارزه‌ای ثمربخش است که مطمئناً به استقرار حکومت عدل در جهان منجر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار همیشگی است، افزود: به برکت محور مقاومت، امروز به ملت‌های دنیا ثابت شده است که ابهتی که استکبار جهانی از آن دم می‌زند، کاملاً توخالی است.
 
علامتی با اشاره به اینکه راهپیمایی‌ها و انتخابات، مهم‌ترین عرصه‌های حضور مردمی برای نشان دادن وفاداری آنها به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام(ره) و شهدا و رهبر حکیم انقلاب است، ادامه داد: امروز دانش‌آموزان ما از نعمت حضور در انتخابات بی‌بهره هستند اما باید نقش خود را در سازماندهی گروه‌های دانش‌آموزی و عموم مردم برای افزایش حضور کمی در راهپیمایی 22 بهمن و اقدامات و ابتکارات کیفی در حاشیه راهپیمایی را مضاعف کنند.  
 
وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب امروز در مدارسی که در مسیر راهپیمایی 22 بهمن هستند در حاشیه خیابان‌ها برپا می‌شود، اضافه کرد: در میان حجم انبوه بنرها و پوسترهای راهپیمایی امسال، شاهد نمادها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب خواهیم بود که طراوت و خودجوشی بیشتری را به راهپیمایی‌ها خواهد بخشید.
 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: یکی از خروجی‌های نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب باید سازماندهی دانش‌آموزان برای حضور منسجم هدفمند در راهپیمایی 22 بهمن باشد یعنی دانش‌آموزان در یک حرکت جمعی، مطالعه و تفکر درباره انقلاب اسلامی داشته‌اند و شور و شعور انقلابی را توأمان به نمایش خواهند گذاشت.
 
وی افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی غرفه‌های پویش دانش‌آموزی «ریسمانی برای آسمان» و بافتن کلاه و شال‌گردن توسط دانش‌آموزان دختر برای مدافعان حرم و توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان از اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن است.
 

منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.