دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت دیوار حائل برای رژیم صهیونیستی امنیت‌آفرین نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی اردن «پترا» از رام الله، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین ساف اعلام کرد احداث دیوار حایل برای رژیم صهیونیستی امنیت فراهم نمی کند.

صائب عریقات گفت: «کسی که معتقد است دیوار حایل برای رژیم اشغالگر اسراییل امنیت ایجاد می کند منطق قانون جنگل دارد.»

عریقات، اظهارات بنیامین نتانیاهو که در آن این رژیم را به « فیلی که به دیوارهایی برای محافظت در برابر سایر حیوانات نیاز دارد » تشبیه می کند تقبیح و آن را شبیه سخنان مقامات نژادپرست آفریقای جنوبی در دوره حکمرانی رژیم آپارتاید بر این کشور توصیف کرد.

وی در دیدار با هیئتی از پارلمان اروپا که در دفترش در شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن برگزار شد افزود رژیم اشغالگر اسراییل به سرعت در حال از بین رفتن گزینه تشکیل کشور مستقل فلسطینی در کنار اسرائیل و تثبیت رژیم «آپارتاید» ( نژاد پرست) است.

مقیاس و سطح نژاد پرستی کنونی در اسرائیل بسیار عمیق تر و بیشتر از چیزی است که در دوره رژیم نژاد پرست آفریقای جنوبی قرار داشت.

این مقام فلسطینی اعضای این هیئت پارلمانی اروپا را به دخالت و ملزم کردن رژیم صهیونیستی به آزادی محمد القیق روزنامه نگار فلسطینی در بند زندان های این رژیم و تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی فراخواند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار