شهرکرد؛

دعوت برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بر حضور گسترده و پرشور مردم شریف و ولایت‌مدار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمّدعلی نکونام، با اشاره به اهمیت و نقش انقلاب اسلامی ایران در ارتقای جایگاه اسلام در جهان، گفت: انقلاب اسلامی ایران از بهترین نعمت های الهی در طول تاریخ و زمینه ساز تحقق هدف انبیاء و ظهور حضرت ولی عصر (عج) است. 

وی افزود: روز 22 بهمن ظرفیتی عظیم و عرصه ای گسترده برای استحکام ریشه انقلاب اسلامی و پیوند با آن است. 

نکونام تأکید کرد: در 22 بهمن و بویژه امسال، باید با افزایش وحدت، پیوند أمّت و امام را بیشتر کرد تا دشمن مأیوس و ناامید شود. 

وی با اشاره به اهداف و توطئه های دشمن پس از مذاکرات اخیر و اجرای برجام گفت: در 22 بهمن امسال باید ایستادگی، خستگی ناپذیری و دفاع همیشگی از ارزش های انقلاب اسلامی را به دشمنان نشان بدهیم. 

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مردم در 22 بهمن نشان خواهند داد که نشستن پای میز مذاکره، برای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی ایران بوده است. 

نکونام، با بیان اینکه 22 بهمن روز لبیک‌گویی دوباره مردم به ولایت است تأکید کرد: باید این دغدغه مقام معظم رهبری که دشمن می‌خواهد روحیه و تفکر انقلابی را از مردم ما بگیرد، برطرف شود. 

وی اضافه کرد: 22 بهمن روز حضور در صحنه است تا به آمریکا و مستکبران و زورگویان عالم بگوییم که از ارزش‌های انقلاب دست بر نمی داریم. 

نکونام ادامه داد: فرهنگ انقلاب برای ما فرهنگ دین، فرهنگ ارزش‌های ناب قرآن، فرهنگ استکبار ستیزی، فرهنگ نجات مستضعفین، و فرهنگ کمک به محرومان عالم است و ما، محکم و مقاوم، پای این فرهنگ ایستاده‌ایم.

نکونام، با بیان اینکه در 22 بهمن، با حضور در صحنه، آمادگی خود برای انتخابات پیش رو هم بیشتر به نمایش می گذاریم گفت: باید به دشمن بفهمانیم که دل به انتخابات ما نبندند، انتخابات از آن ماست و اجازه نمی‌دهیم در کشور ما، انتخابات ما و سرنوشت ما دخالت کنند. 

گفتنی است: راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن، همزمان با سراسر کشور، از ساعت 10 صبح فردا در 117 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.