شهرکرد؛

راهپيمايی ۲۲ بهمن، افتخار ديگری از وحدت حول محور ولايت فقيه است

استاندار چهارمحال و بختياری تأکید کرد: حضور در راهپيمايی۲۲ بهمن، افتخار ديگری از وحدت و اتحاد ملي حول محور ولايت فقيه را رقم خواهد زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي، از عموم مردم برای شرکت در راهپيمايي یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد. 

متن كامل این پيام به شرح زیر است:
حال و هواي متفاوت دهه فجر سال جاري كه به دليل ايستادگي جانانه و مقاومت ملت بزرگ ايران در مقابل زياده خواهي هاي استكبار جهاني، به عنوان الگويي كارآمد، عملياتي و موفق در سطح منطقه و جهان شناخته شده، به عنوان خاري در چشم سران استكبار جهاني و آمريكاي جهانخوار است.

حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن و عزت آفرين، بار ديگر وحدت و اتحاد ملي، انسجام اسلامي، همبستگي، همدلي و همزباني ملت و دولت، و عشق به ارزش هاي والاي الهي انقلاب اسلامي را ترسيم كرده و حمايت از خواسته ها و حقوق پايمال شده و به حق ملت هاي مسلمان را در اقصي نقاط عالم، فرياد زده و ضمن تجديد بيعت با شهداي انقلاب اسلامي و امام شهداء و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، دشمنان وحدت و اتحاد ملي را در طراحي و پياده سازي توطئه شوم اختلاف و تفرقه ميان مردم و مسئولان، ناكام و مایوس می کند.

مردم شريف چهارمحال و بختياري با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن، افتخار ديگري از وحدت و اتحاد ملي حول محور ولايت فقيه را رقم خواهند زد و ياوه گويي ها و سخنان سخيف و گزينه هاي هميشه روي ميز آمريكا را با مؤلفه هاي منطقي و قدرت نرم پاسخ خواهند داد و در مسير پيشرفت و رشد و تعالي هيچ گاه خسته نشده و هميشه آماده رزم در عرصه هاي مختلف جهادي و جبهه هاي جنگ نرم دشمن و اقتصاد مقاومتي با همدلي و همزباني دولت و ملت هستند.

ضمن بزرگداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند و افتخار آفرين انقلاب اسلامي، از ملت استوار، آگاه و انقلابي چهارمحال و بختياري و از تمامي آحاد، اقشار مختلف مردم، تشكل ها و احزاب، گروه ها و جريان هاي سياسي وفادار به انقلاب اسلامي و ولايت فقيه و آرمان هاي والاي حضرت امام خميني (ره)، دانشجويان و دانشگاهيان، طلاب و روحانيون، بسيجيان و رزمندگان، كارمندان و كارگران، بازاريان، كسبه و اصناف، روستاييان، عشاير، كشاورزان و ... دعوت مي شود تا در مراسم راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن شركت كنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.