ملی پوش جودو که در کارواش توسط ماموران شهرداری آسیب جدی دیده بود گفت: بازتاب اتفاقی که برای من رخ داد در رسانه های بیگانه فراوان بود تاجایی که گفتند 15 روزه برایت اقامت می گیریم فقط بیا!

ملکی پور: خواستم در کارواش کار کنم نان دربیاورم چه می دانستم ناقصم می کنندامیر ملکی پور در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بعد بازگشت از رقابت های اپن تاجیکستان تصمیم گرفتم در یک کارواش مشغول به کار شوم تا بتوانم از طریق نان حلال خرج خود و خانواده ام را در بیاورم زیرا جودو آنچنان که باید کفاف زندگیم را نمی داد، تقریبا 40 روز است که در کارواشی واقع در سعادت آباد مشغول به کار شده ام که این اتفاق برایم افتاد و یک لحظه 50 نفر به سمت من حمله کردند و هر کسی با هر وسیله‌ای که داشت کتکم زد. نمی‌دانم چطور شد که زنده مانده‌ام انقدر از من خون رفت که کسی فکر نمی کرد زنده بمانم، الان هر دو دستم هم پیوند عضله و هم پیوند تاندوم شده است.

وی درخصوص ماجرایی که درکارواش برایش رخ داد تصریح کرد: ساعت 2 بامداد بود که یکباره تعدادی از مأموران شهرداری بدون حکم به کارواش حمله کردند و تمام نفرات حاضر در کارواش را تا جایی که می‌توانستند کتک زدند. آنها هر چه در کارواش بود را نابود کردند و همه اموال اینجا را تخریب کردند حتی پول و گوشی موبایل و هر چه که با ارزش بود و داشتم را بردند. خسارت زیادی هم به ماشین‌های حاضر در کارواش زدند و لوازم ماشین‌ها را نیز به سرقت بردند.

ملکی پور خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا نصف شب آمده‌اند و درحالی که ما در خواب بودیم چه دلیلی داشت تا این حد خرابی به بار بیاورند، فیلم لحظه به لحظه هم موجود است و امیدوارم مسئولان قضایی هرچه زودتر واکنش نشان دهند چرا که متأسفانه این موضوع در خارج از ایران داشت و حتی از شبکه‌های خارجی با من تماس گرفتند و گفتند در کمتر از 15 روز اقامت کانادا را برای من آماده کنند و تنها از من خواستند که به آنجا بروم، اما جواب من نه بود.

ملی پوش جودو گفت: فکر می کنم تا شش ماه دیگر هم نتوانم به دنیای ورزش برگردم، خیلی شرایط سختی دارم البته ملی پوشان به من سر می زنند و به ملاقاتی ام می آیند درحال حاضر در خانه خواهرم هستم، سارا ملکی پور که وی هم قهرمان رشته کاراته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عامر
۰۹:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا بیامرزدش ، بزرگتریم اشتباه زندگیت بود خدابیامرز. بیاد میرفتی و بقیه هم میبردی. کل زمین خانه ما آدمهاست. این تقسیم بندیا تعصب بارآورده تو آدما. من که عاشق سیاره‌مون هستم نه فقط ایران تنها.
آخرین اخبار