تفاهم نامه همکاری مشترک بین آموزش و پرورش لرستان با اداره کل ورزش و جوانان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ترویج فرهنگ دینی، اخلاقی و ورزشی با پیروی از زندگی ائمه‌ی معصومین(ع) در میان نسل جوان، هماهنگ و هم جهت نمودن برنامه‌ها و تقسیم کار در مسیر ترقی ورزشکاران و جوانان استان، استفاده‌ی بهینه از منابع و امکانات دو دستگاه در زمینه‌های مختلف، جهت توسعه‌ی امور ورزش و جوانان. ، کمک به رشد و توسعه‌ی ورزش‌های پرورشی، همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای استان و توانمندسازی نونهالان، نوجوانان و جوانان استان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان با فعالیت‌های مفید و سازنده عنوان کرد.

دکترکریمی فر گفت : به منظور تبادل دانش و تجربیات در زمینه‌ی ساخت و ساز اماکن ورزشی و تدوین استانداردهای مربوط با تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اقدام خواهد شد .

وی افزود : براساس نظام یکپارچه و جامع استعدادیابی ورزش کشور که مشترکاً توسط وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادهای مرتبط تدوین خواهد شد آموزش و پرورش در زمینه‌ی شناسایی و راهنمایی نونهالان، نوجوانان و جوانان دانش‌آموز مستعد به مراکز استعدادیابی یا پایگاه‌های ورزش قهرمانی استان اقدام خواهند کرد .
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.