معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۷ خدمت دستگاه های اجرایی استان به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بجنورد، محمود دلپسند در مراسم واگذاری خدمات ادارات آب و فاضلاب روستایی، سازمان بهزیستی و جهاد کشاورزی به دفاتر پیشخوان دولتی اظهار داشت:سال گذشته 224 خدمت دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.  

وی یکی از بسترهای کمک به دولت را بهره گیری و واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دانست و افزود:با واگذاری این خدمات شاهد دولتی کوچک، کارآمد و پویا و در هزینه های جاری دولت صرفه جویی شده و دولت ذهن خود را معطوف به امور زیرساخت ها و مسائل عمرانی می کند.

دلپسند تصریح کرد: دولت مصمم است با واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان امور تصدی گری را به مردم واگذار کند تا کارها با سهولت بیشتری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مراکز پیشخوان به عنوان یک نهاد بخش خصوصی بوده که خدمات تجمیع شده ادارات و دستگاه‌های اجرایی را به صورت متمرکز و در یک محل به مردم ارائه می‌کنند.

وی گفت: نظارت‌های لازم نسبت به مراکز پیشخوان از سوی مراکز متولی انجام و نحوه فعالیت آنها رصد می‌شود.

دلپسندگفت: به طور حتم فعالیت این دفاتر به کاهش هزینه برای شهروندان، کم شدن ترافیک و آلودگی هوا کمک می‌کند.

گفتنی است: به مناسبت دهه فجر 38 خدمت سازمان جهاد کشاورزی،14 خدمت اداره آب و فاضلاب روستایی و 128 خدمت سازمان بهزیستی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.