معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان گفت: نمایندگان فرماندار نقش خود فرماندار را در شعب اخذ رای ایفا می کنند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،میرزایی در اولین آموزش نمایندگان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: نمایندگان فرمانداری حکم خود فرماندار را در محل شعب اخذ رای ایفا می کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و با ایجاد نشاط اجتماعی و رعایت حق الناس، افزود: مسئولان با مد نظر قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن انتخابات و رای مردم، می بایست با نهایت تلاش در این خصوص تدبیر و اقدام کنند.

میرزایی با اشاره به  فضای رقابتی و هیجانات انتخابات گفت: مسئولین با برقراری آرامش باید مردم را در یک فرایند انتخاباتی سالم هدایت و همچنین طرفداران نامزدهای انتخابی از مخدوش کردن این فضا جلوگیری کنند.

دانایی فرماندار سمنان نیز با اشاره به  38 سال حضور مداوم مردم ایران در تصمیمات کشوری خاطر نشان کرد : حضور گسترده و چشمگیر ملت شریف ایران و مشارکت سیاسی آنان در انتخابات گواهی بر محبوبیت این نظام است که بار دیگر این مسئولیت خطیر را در انتخابات پیش رو به بهترین وجه اثبات خواهند کرد.

دانایی با برشمردن وظایف نمایندگان فرمانداری اظهار داشت : 200 نفر از نمایندگان فرمانداری شهرستان سمنان نقش خود فرماندار را در محل اخذ رای برای انتخاباتی سالم ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.