نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : 22 بهمن، رژه 80 میلیونی ملت ایران برای دفاع از انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در مسجد انقلاب ساوه گفت: راهپیمایی 22 بهمن امتحانی الهی است و ملت ایران همواره نشان داده‌اند که از آزمون های الهی سربلند بیرون می‌آیند.

وی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی بار دیگر با حضوری چشمگیر و باشکوه در حماسه سیاسی 22 بهمن ضمن اعلام وفاداری خود به نظام اسلامی اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

امام جمعه شهر اراک با تاکید بر اینکه امام راحل فریادگر قرن بودند، افزود: نقش رهبری امام راحل در شکل‌گیری حکومت اسلامی در طول تاریخ بشریت بی‌بدیل و ماندگار است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام و ارزش‌های اسلامی پایه‌گذاری شده و در راستای مقابله با کفر و استبداد با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان خلف شایسته امام عزیز به پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حضور میلیونی ملت ایران در حماسه سیاسی هفتم اسفندماه و شرکت در پای صندوق‌های رای را امتحانی دیگر از سوی خدای تعالی دانست و تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری این ملت با حضوری حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیداهای اصلح، خاری در چشم بدخواهان کشور خواهد بود.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره ظرفیت های شهرستان ساوه در حوزه‌های گوناگون گفت: ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد مسیر پیشرفت و توسعه را طی می‌کند.

وی خواستار برنامه ریزی و مدیریت به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر ساوه شد و افزود: همدلی و وحدت بین مسئولان شهرستان و روحیه جهادی می تواند مسیر توسعه این منطقه را سرعت ببخشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: شهرستان های ساوه و زرندیه به لحاظ فعالیت بزرگترین کارخانجات صنعتی و تولیدی در این شهرستان از پتانسیل لازم برای برخورداری از سهم بیشتر در حوزه صادرات غیر نفتی در بازارهای جهانی برخوردار هستند.

 انتهای پیام/ب

برچسب ها: اراک ، دری ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.