اهواز؛

بررسی آسیب های مصرف دخانیات در گتوند

همایشی با موضوع آموزش، کنترل و کاهش مصرف دخانیات با حضور فرج پور کارشناس بهداشت و دانش آموزان در آموزشگاه هاجر شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرج پور بیان کرد: قلیان و سیگار به نوعی سنت و یا عادت در برخی از طوایف و گروه ها و خانواده ها و گروه های همسالان تبدیل شده است که اولین آسیب آن ها بیماری های تنفسی و ریوی در بین کودکان و نوجوانان می باشد.

وی اظهار داشت: این همایش ها برای آموزش و فرهنگ سازی هر چه بهتر در رابطه با این مسئله و مسائل از این قبیل بسیار خوب و ضروری است و باید که این گونه همایش ها در مدارس دیگر هم برگزار گردد.

کارشناس بهداشت اینگونه همایش ها را تاثیر گذار و کار ساز دانست و خاطرنشان کرد: انشاءالله در همین خصوص همایش هایی نیز برای والدین برگزار خواهد شد.

رجبی معاون پرورشی دبیرستان هاجر و مسئول هدف از برگزاری این همایش را تحکیم بخشیدن به بنیان خانواده و آموزش نه گفتن در نوجوانان در برابر پیشنهادها خصوصا مصرف دخانیات عنوان کرد و بیان داشت: بهتر است که نوجوانان ما مقاومت و قاطعانه نه گفتن را هر چه بهتر بیاموزند چه بسا بهتر است که این آموزش ها در مدارس صورت گیرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.