پاسخ علوم پزشکی هرمزگان در خصوص خودکشی پزشک زن

دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اخبار خودکشی یک پزشک زن در هرمزگان پاسخ داد.

اخیرا خبری در خصوص خودکشی یک پزشک بانو در هرمزگان در فضای مجازی منتشر شده است .

مطالبی با محتوای« زهرا ملکی قربانی، پزشک، در جاسک به زندگی خود پایان داده است. تصاویر منتشر شده از توییت و استوری‌های او نشان می‌دهد که این پزشک به شرایط سخت کار در بیمارستان معترض بوده است.» در حال بازنشر در کانال و صفحات استانی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در همین خصوص اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و ایشان در تهران فوت کرده است.

انتشار خبر فوت ایشان در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است. 

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

 

برچسب ها: اطلاعیه ، خودکشی ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
حالا هر کجا باشه مهم اینه که خودکشی کرده و به خواسته های پزشکان رسیدگی نمیشه و همش دارن مهاجر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۰۹:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دوست عزیز نحل وقوع مرگ در جنگ رسانه اهمیت داره اتفاقا - خبر مربوط به محل حادثه ست - نه علت اون که البته همه ی پزشکان یه مدت مشخصی رو در مناطق محروم طرح خودشون رو طبق قانون باید بگذرونن - و از ابتدا این رو میدونن - در خصوص مهاجرت که فرمودید باید عرض کنم درصدی از پزشکان کشور بطور کلی پزشکی میخونن که مهاجرت کنن - ربطی به رسیدگی و اینجور چیزا نداره - لطفا با تحقیق و منصفانه نظر بدیم