دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اخبار خودکشی یک پزشک زن در هرمزگان پاسخ داد.

اخیرا خبری در خصوص خودکشی یک پزشک بانو در هرمزگان در فضای مجازی منتشر شده است .

مطالبی با محتوای« زهرا ملکی قربانی، پزشک، در جاسک به زندگی خود پایان داده است. تصاویر منتشر شده از توییت و استوری‌های او نشان می‌دهد که این پزشک به شرایط سخت کار در بیمارستان معترض بوده است.» در حال بازنشر در کانال و صفحات استانی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در همین خصوص اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و ایشان در تهران فوت کرده است.

انتشار خبر فوت ایشان در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است. 

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

 

برچسب ها: اطلاعیه ، خودکشی ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
حالا هر کجا باشه مهم اینه که خودکشی کرده و به خواسته های پزشکان رسیدگی نمیشه و همش دارن مهاجر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۰۹:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دوست عزیز نحل وقوع مرگ در جنگ رسانه اهمیت داره اتفاقا - خبر مربوط به محل حادثه ست - نه علت اون که البته همه ی پزشکان یه مدت مشخصی رو در مناطق محروم طرح خودشون رو طبق قانون باید بگذرونن - و از ابتدا این رو میدونن - در خصوص مهاجرت که فرمودید باید عرض کنم درصدی از پزشکان کشور بطور کلی پزشکی میخونن که مهاجرت کنن - ربطی به رسیدگی و اینجور چیزا نداره - لطفا با تحقیق و منصفانه نظر بدیم