قزوین ؛

افتتاح ۵ پروژه‌ آبخیزداری در استان قزوین

به مناسبت دهه مبارک فجر ۵ پروژه‌ آبخیزداری از محل اعتبارات استانی در استان قزوین با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی گفت: اعتبار این طرح ها از محل اعتبارات استانی توسط اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری تامین شده است.

مهدی شاپورزاده افزود: دراین ایام در بخش الموت پروژه بند ملاتی به حجم بیش از 400 متر مکعب با اعتبار بیش از 500 میلیون ریال افتتاح شد.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه بند ملاتی در بخش مرکزی قاقازان به حجم 281 متر مکعب با اعتبار بیش از 200  میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

معاون آبخیزداری اداره‌کل منابع طبیعی استان قزوین تصریح کرد: در شهرستان بویین‌زهرا نیز پروژه بند ملاتی و گابیونی به حجم 303 متر مکعب با اعتبار بیش از 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی توسط اداره‌کل منابع طبیعی استان قزوین به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: پروژه آبخیزداری بند ملاتی، خشکه‌چین و گابیونی به حجم 2150 متر مکعب با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در منطقه الموت‌ غربی استان قزوین در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

شاپورزاده تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های آبخیزداری با هدف ذخیره آب‌های جاری و تقویت سفره‌های زیرزمینی انجام شده است.

انتهاي پيام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.