مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه می گوید بخشنامه‌ای برای قطع آب مشترکین پرمصرف صادر نشده و فقط همان افزایش بهای پلکانی برای آنها اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛ منصور کیاور گفت: کرمانشاه نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر کشور مصرف آب بالایی دارد، ولی با اقدامات و فرهنگ‌سازی که برای صرفه‌جویی در مصرف آب صورت گرفته، وضعیت مصرف آب در استان از گذشته بهتر شده است.

وی افزود: بخشنامه‌ای برای قطع آب مشترکین پرمصرف صادر نشده و فقط همان افزایش بهای پلکانی برای آنها اعمال می‌شود.

کیاور توضیح داد: میانگین سرانه مصرف آبدر استانرا 300 لیتر در شبانه‌روز است و مصرف آب استان در فصل گرم سالحدود 60 درصد بیشتر از فصل سرما است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه خاطرنشان کرد: پنج میلیارد تومان، مشترکین به شرکت آب و فاضلاب استان بدهی دارند، که بخش قابل توجهی از این بدهی مربوط به مشترکین غیرمسکونی است.

وی اضافه کرد: اگر همه مشترکین بدهکار به آبفای استان، بدهی خود را پرداخت کنند، شرکت آب و فاضلاب می‌تواند خدمات بهتری به مردم ارائه می دهد.

کیاور از سهم پرداختی پایین مشترکین بهای تمام شده آب، انتقاد کرد و گفت:قیمت تمام شده هر مترمکعب آب 700 تومان است که آن را به مردم 350 تومان می‌فروشیم.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.