104 طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغالزایی 104 نفر به طور مستقیم و 165 نفر غیر مستقیم و 11 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعطایی امروز به مناسبت دهه فجر در املش به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،2ساختمان دولتی و یک طرح برق رسانی با645  میلیون ریال هزینه هم در این شهرستان افتتاح شد.

 22 طرح برق رسانی روستایی و یک واحد تولید صنایع دستی با اشتغالزایی 5 نفر درمجموع با 7 میلیارد ریال هزینه در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

در آستانه اشرفیه 22 واحد مسکونی کمیته امداد به همراه نگارخانه هنرهای تجسمی در مجموع با 5 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه در این شهرستان افتتاح شد. 20 طرح راهسازی ، عمران شهری ، آبرسانی و یک واحد تولیدی با 144 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در بخش رحمت آباد بلوکات شهرستان رودبار هم امروز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

در تالش 15 طرح درمانی، عمران شهری ،آبرسانی و مسکن مددجویان کمیته امداد در مجموع با 89 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز در این شهرستان افتتاح شد.  در آستارا هم 10 طرح عمران شهری و روستایی ، آبخیزداری و خدماتی افتتاح شد .

هزینه اجرای این طرح ها 16 میلیارد ریال اعلام شد. 9 طرح عمران شهری، مسکن مددجویان کمیته امداد ، گازرسانی ، برق رسانی و گردشگری امروز به مناسبت دهه فجر در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر افتتاح شد. هزینه اجرای این  طرح ها  9میلیارد و 530 میلیون ریال اعلام شده است .

 7 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ، 2 طرح اقتصاد مقاومتی و یک طرح عمران روستایی در مجموع با 12 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری در شهرستان سیاهکل افتتاح شد .

در شفت هم 6 طرح آموزشی ، ورزشی ، آب رسانی و گازرسانی با 70 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید .

در  ماسال هم 4 طرح عمران روستایی و 2واحد تولید کشاورزی در مجموع با 3 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد. 3 طرح تولیدی و یک طرح عمران شهری در مجموع با 11 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در لنگرود افتتاح شد یک خانه بهداشت روستایی و یک پل روستایی با یک میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار در فومن به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/پ
برچسب ها: رشت ، گیلان ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.