ستاره پرتغالی رئال مادرید گفت می خواهد 2 سال آخر قرارداد خود را نیز در این تیم سپری کند.

رونالدو تا پایان قرارداد در رئال مادرید می ماند
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرارداد کریستیانو رونالدو در برنابئو، ژوئن 2018 به پایان می رسد است اما حدس و گمان هایی در مورد آینده اش وجود دارد، و این که آیا او می خواهد قبل از پایان قراردادش پایتخت اسپانیا را ترک کند یا نه.

رونالدو، که هفته گذشته 31ساله شد، امروز در مراسم اهدا جوایز مارکا که او در آن جایزه پیچیچی (جایزه بهترین گلزن لالیگا) فصل گذشته لالیگا را از آن خود کرد، در مورد این موضوع صحبت کرد.

او بار دیگر تمایل خود را برای به پایان رساندن قراردادش با رئال مادرید در "بهترین لیگ جهان"، و فتح لیگ قهرمانان ابراز کرد.

رونالدو گفت: "من می خواهم دو سال دیگر اینجا بمانم، و بعد از آن باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. این قراردادی است که من دارم. "در حال حاضر آنچه که من باید انجام دهم این است که سعی کنم جام های بیشتری ببرم  و یک بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شوم.
 
رونالدو افزود :من هفت سال در اسپانیا بوده ام و از نظر من من لالیگا بهترین لیگ جهان است. من 6 سال هم در انگلیس، در منچستر، بودم و این لیگ فوق العاده، بسیار رقابتی است و بازیکنان بزرگی دارد و برای من بودن در اینجا افتخار است. 

رونالدو در فصل گذشته 48 گل ثمر رساند تا برای سومین بار جایزه پیچیچی را از آن خود کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار