ستاره بلژیکی از حضور در چلسی خوشحال و راضی به نظر می‌رسد اما معتقد است که به شدت تحت تاثیر تعریف و تمجیدهای سرمربی رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادن هازارد اعلام کرده است که تحت تاثیر ابراز علاقه زیدان برای جذب وی قرار گرفته و اضافه کرد که هرگز فرصت بازی در تیم تحت هدایت زیدان و کار در کنار برنده جام جهانی 98 را از دست نخواهد داد، ماه نوامبر بود که زیدان اعلام کرد پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هافبک چلسی بازیکن مورد علاقه اوست.
 
هازاد طی مصاحبه‌ای با روزنامه بلژیکی "لاگازت" اظهار داشت: شنیدن این خبر که نظر بازیکن محبوب دوران کودکی‌ام نسبت به من مثبت است بسیار خوشایند است من همواره زیدان را تحسین کرده‌ام و از او در جایگاه بازیکن فوتبال اطلاعات خوبی در اختیار دارم اما از وی به عنوان سرمربی یک تیم چیز زیادی نمی‌دانم، با این حال او در آغاز کار در برنابئو بسیار موفق ظاهر شده است در ضمن من هنوز با چلسی قرارداد دارم و از بودن در این تیم راضی هستم، از هازارد پرسیده شد که آیا دوست دارد یک روز زیدان سرمربی او نیز باشد؟ پاسخ هازارد اینگونه بود: البته که بله! زمانی که کوچک بودم ساعت‌ها او را در تلویزیون و اینترنت تماشا می‌کردم.
 
تنها درباره زیدان صحبت می‌کردم و به طور کلی خواب و خوراک من زیدان بود اما باز هم تکرار می‌کنم که من احساس بسیار خوبی نسبت به حضور در چلسی دارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار