کواکبیان در همایش جوانان اصلاح طلب:

مجلس نیازمند خانه تکانی است/ دولت از جوانان بیشتر استفاده کند

دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: اگر می‌خواهیم کشورمان جزء کشورهای اول منطقه شود باید مجلس خانه‌تکانی کند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری در همایش جوانان اصلاح طلب که عصر امروز(دوشنبه) برگزار شد اظهارداشت: احزاب بدون اینکه مردمسالار شوند نمی‌توانند اراده خود را تحقق بخشند چراکه بدون اراده ملت، مردمسالاری نخواهیم داشت.

وی افزود: من در این همایش، عقد اخوت حفظ مردم سالاری و اراده ملت را اعلام می‌کنم.

کواکبیان با بیان اینکه جوانان، پشتوانه حضرت امام در زمان انقلاب بودند، تاکید کرد: سال 42 وقتی به امام خمینی(ره) تعرض شد، ایشان گفتند که یاران من در حال حاضر در طفولیت هستند و وقتی به بلوغ برسند نهضت پیروز خواهد شد.

دبیر کل مردمسالاری افزود: این جای سوال دارد که چطور در زمان انقلاب جوانان خوب بودند ولی در حال حاضر به جوانان برای عرصه‌های مدیریتی کشور اعتماد نمی‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از دولت گفت: در دولت یازدهم معنا و مفهوم جوانگرایی کمتر به چشم میخورد که بنده پیشنهاد می کنم دولت بیشتر از جوانان در فعالیتهای خود استفاده کند.

کواکبیان با بیان اینکه رویکرد جوانگرایی یکی از مباحث اصلی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بوده است، افزود: موضوع جوانگرایی برای اصلاح طلبان دارای ارزش است چراکه حتی جوانگرایی جزء آموزه‌های دینی ما تلقی می‌شود.

وی گفت: درست است که در برخی موارد رد صلاحیت‌ها به صورت سلیقه ای انجام شد اما ما باید از افراد شناخته شده‌ای که در طیف اصلاح طلبان حضور دارند حمایت کنیم.

کواکبیان تصریح کرد: معتقدم اگر می‌خواهیم کشور ما جز کشورهای اول منطقه محسوب شود باید مجلس خانه تکانی کند.

وی ادامه داد: باید مردم پای صندوقهای رای بیایند و به کسانی رای دهند که میخواهند برای کشور کار کنند.

دبیر کل حزب مردمسالاری تصریح کرد: معتقدم جوانان اصلاح طلب همان موجی که در سال 92 ایجاد کردند باید با همان موج در انتخابات سال 94 حاضر شوند که این امر زمانی امکان پذیر میشود که تمامی احزاب با هم همکاری کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: کواکبیان ، دولت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.