تبریز؛

برگزاری کنگره بین المللی زیست شناسی ایران در دانشگاه تبریز

نوزدهمین کنگره ملی و هفتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران، با شعار "بحران آب"، شهریور سال95 در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رییس دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: محققان و پژوهشگران برای ارسال مقاله در این کنگره تا 15 اسفند سال جاری فرصت دارند، مقالات خود به دبیرخانه این کنگره ارسال نمایند.

دکتر اصغر اصغری مقدم افزود: زیست شناسی گیاهی (فیزیولوژی گیاهی، سیستماتیک و اکولوژی گیاهی، سلولی و تکوینی گیاهی)، زیست شناسی جانوری (فیزیولوژی جانوری، بیوسیستماتیک جانوری و اکولوژی جانوری، بافت و جنین شناسی)، زیست شناسی سلولی و مولکولی (بیوشیمی و بیوفیزیک، ژنتیک، علوم سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی) و زیست شناسی کاربردی (بیوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژی، محیط زیست و منابع طبیعی) و ... از جمله محورهای اصلی این کنگره است.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانان خارجی این کنگره نیز افزود: در این کنگره، "شارلوته پوشن ریدر" از دانشگاه بارسلونا اسپانیا،"پتر ایلز" از دانشگاه لایپزیگ آلمان، "محمد اشرف" از بنیاد علم، اسلام آباد پاکستان و " اسماعیل چکماک" از دانشگاه سابانچی، استانبول ترکیه به سخنرانی خواهد پرداخت.

همین گزارش حاکی است: دکتر رقیه حاجی بلند، دانشیار گروه آموزشی فیزیولوژی گیاهی دانشگاه تبریز، دبیر نوزدهمین کنگره ملی و هفتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران، را بر عهده دارد.

یادآور می شود: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت دانشگاه تبریز به آدرس اینترنتی www.tabrizu.ac.ir  مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.