محمد حیدری، شایستگی خود را در این دوره نشان داد/ نحوه پذیرایی از اهالی رسانه در برج میلاد مورد نقد است

رئیس سازمان سینمایی از بی‌نظمی‌های این دوره جشنواره فجر و همچنین دبیر بودن محمد حیدری در سال آینده گفت.

حجت‌ا... ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال که در حال برگزاری است، گفت: اولین اتفاق در جشنواره فیلم فجر امسال، استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری آن بود و مردم نشان دادند که سینما را دوست دارند و با فیلم‌های این دوره ارتباط برقرار کرده‌اند. این موضوع را صف‌های طولانی مقابل سینماها و حضور چشمگیر آن‌ها، تصدیق می‌کند. این حرف‌ها همه جزو خبرهای خوب این دوره است.

ایوبی ادامه داد: از نظر کیفیت فیلم‌ها نیز، تمام آثاری که مشاهده کردم و نقد و بررسی‌هایی که خواندم تا امروز نشان داده است که در مجموع، فیلم‌های باکیفیت در این دوره بیشتر از سال‌های قبل است و جشنواره امسال نوید یک اکران خوب در سال آینده را می‌دهد.

رئیس سازمان سینمایی در خصوص برخی بی‌نظمی‌های موجود در جشنواره امسال مانند اکران چهار فیلم پشت سر هم، اکران فیلم‌ها تا ساعتی نزدیک به سپیده صبح و همچنین ازدحام گسترده مردم در برج میلاد، ابراز داشت: بخشی از این بی‌نظمی‌ها مربوط به استقبال گسترده مردم است  و اینکه همه دوست دارند در برج میلاد فیلم ببینند. بخشی دیگری از این بی‌نظمی‌ها به فلسفه وجودی این برج برمی‌گردد و شیوه‌ای که سالیان سال در اداره این مکان حاکم است. به نظر من این یک تجربه‌ای است که باید در آن بازنگری شود. این نحوه پذیرایی از خبرنگاران و منتقدان و همه کسانی که در برج میلاد حضور دارند مورد نقد است. در صورتی که مردم در پردیس ملت بدون هیچ  مشکلی فیلم می‌بینند و از آن لذت می‌برند. باید یک بازنگری جدی در نحوه اداره برج میلاد انجام شود. نقاط ضعف و قوت این دوره بر ما پوشیده نیست.

ایوبی همچنین در مورد مدیریت محمد حیدری، دبیران دوره جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: محمد حیدری در این دوره قدرت خود را نشان داده است که با استفاده از اهالی سینما و البته جوانان خوش ذوق این شایستگی را دارد که سال آینده نیز دبیر جشنواره فیلم فجر باشد.



انتهای پیام / 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
محمدحیدری این کاره نیست آقا حالا شما هی ازش تعریف کن