اژدری: تفاوتی میان اسکی بازان تهرانی و شهرستانی نیست

سرپرست کمیته فنی مسابقات قهرمانی کشور اسکی گفت: اگر پیست تاریک دره مشکلی داشت اجازه نمی‌دادم هیچ کدام از بازیکنان در آن اسکی کنند.

رضا اژدری سرپرست کمیته فنی مسابقات قهرمانی کشور به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من از تمام مسیر پیست فیلمبرداری و عکسبرداری کردم و به فدراسیون فرستادم اگر در پیست مشکلی بود اجازه نمی‌دادند مسابقات در آن برگزار شود زیرا در صورت ایجاد آسیب دیدگی اسکی بازان من مسئول بودم، همه جوانان اسکی باز متعلق به همین کشور هستند و فرقی میان اسکی باز تهران و شهرستانی نیست.
 
وی افزود:شب قبل از برگزاری مسابقات در جلسه کاپیتان میتینگ دعوت نامه فدراسیون اسکی که 27 دی صادر شده بود قرائت شد و همه تیم ها شرایط آن را قبول کردند، قبل از قرعه کشی تیم های تهران و البرز به برگزاری همزمان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعتراض کردند که سلیمی نماینده فدراسیون درباره این موضوع توضیحاتی ارائه داد.
 
اژدری تصریح کرد:موضوع دیگری که در این میان مطرح شد اختلاف ارتفاع در پیست بود، شرایط برای تمام تیم ها یکسان است، سال 92 نیز فدراسیون اسکی در تاریک دره مسابقات خوبی را برگزار کرده بود.
 
سرپرست تیم کمیته فنی مسابقات در خصوص تعداد چوب‌ها در مسیر طراحی شد، اظهار داشت: حدود 23 چوب در مسیر کاشته شده اگر بخواهیم براساس قوانین فدراسیون جهانی عمل کنیم باید 70 چوب کاشته می شد اما با توجه به بضاعت پیست تاریک دره 23 چوب در آن جای گذاری شد.
 
وی خاطر نشان کرد:صبح روز مسابقات تیم های البرز و تهران بدون اعلام هیچ گونه شکایتی در خط استارت حاضر نشدند.در حالی که باید یک ساعت قبل از شروع مسابقات شکایت خود را به صورت کتبی ارائه می‌دادند،من تمام اتفاقات را به صورت کتبی و مستند در قالب یک گزارش به فدراسیون ارائه دادم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار