دبیر انجمن اسکی روی آب گفت: علاوه‌ بر استان های انتخاب شده به عنوان مراکز اصلی اسکی روی آب در آینده استان های دیگر نیز اضافه خواهند شد.

عباس ناطق نوری در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب 5 استان به عنوان شهرهای مستعد در ایران در اسکی روی آب اظهار داشت: استان های مازندران، گیلان، تبریز، تهران و کیش به دلیل آنکه پتانسیل برای توسعه این ورزش را در کشور داشتند به عنوان مراکز اصلی اسکی روی آب انتخاب شدند.
 
وی افزود: این استان هم امکانات طبیعی مثل دریاچه و فضای مناسب و هم امکانات استعدادیابی مورد نیاز را در اختیار داشتند، به همین دلیل برنامه‌ریزی شد برای پشتوانه سازی و قهرمان پروری ورزش اسکی روی آب با حمایت انجمن فعالیت کنند.
 
ناطق نوری گفت: انجمن برنامه دارد تا با کمک این مراکز به قشر مستعد در بخش نوجوانان و جوانان توجه بیشتری شود، البته استعداد این استان ها نسبت به دیگر استانها بیشتر است که امیدوارم اهداف انجمن در راستای تحقق برنامه‌ها برای توسعه اسکی روی آب عملی شود.
 
وی در پایان گفت:‌ البته استان های دیگر مثل خوزستان و بوشهر نیز قابلیت این را دارند که در آینده اضافه می‌شود اما شرایط از نظر ساختاری برای این مناطق فراهم نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار