سرمربی هلندی چلسی بر این باور است که سرمربی اسپانیایی و آتی منچسترسیتی با ناکامی در انگلیس مواجه می شود.

هیدینگ:گواردیولا در انگلیس با شکست مواجه می شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از sky sport

گاس هیدینگ سرمربی چلسی گفت: هواداران آن سبک فوتبال را دوست دارند که ما هم دوست داریم که با گلزنی بیشتر همراه است. همچنین آنها دوست دارند توپ بیشتر در محوطه دو تیم باشد.

البته که تفاوت‌هایی در سبک فوتبال من و فان‌خال وجود دارد و دیدگاهمان نیز متفاوت است. این واضح است. فرهنگ فوتبال انگلیس مشخص است. اگر مربی ها بخواهند آن را تغییر دهند،‌جامعه با آن موافق نخواهد بود. در فوتبال انگلیس ما دوست داریم تیم‌های بسیار جذاب را ببینیم. انگلیس سرعت و جنگ را دوست دارد. این سبک مناسب انگلیس است.برای همین است که این لیگ خیلی اهمیت دارد.

هیدینک درباره گواردیولا گفت: من گواردیولا را می‌شناسم. او دوست دارد فوتبالی زیبا ارائه کند. تیم‌های او با پاس‌کاری بین دفاع و دروازه بان هم حفظ توپ می‌کنند. آنها توپ را در عرض حرکت می‌دهند بدون اینکه هدفی برای حرکت رو به جلو داشته باشند.  ولی در این کشور اجازه به چنین کاری نخواهند داد. فکر می‌کنم اولین فکری که به ذهن بازیکن می‌رسد باید رو به جلو باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هیدینگ ، چلسی ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار