رئیس دفتر مقام معظم رهبری سلام گرم امام خامنه ای را به مردم مشهد رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 165 پروژه حاشیه‌ شهر مشهد، گفت: روز گذشته که از مقام معظم رهبری برای این سفر اجازه می‌خواستم، به من فرمودند که سلام مرا به مردم مشهد برسانید.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی افزود: مقام معظم رهبری به تمامی نقاط کشور اهمیت می‌دهند و می‌توان گفت که یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند برای این مردم و ملت است.

وی تاکید کرد: این رهبری آگاه، بیدار و هوشیار و جامع و آینده‌نگر از مهمترین نعمت‌ها برای مردم ماست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مشهدی‌ها افتخار همشهری‌بودن با امام رضا (ع) را دارند، گفت: همجوار بودن با امام رضا (ع) موضوع کمی نیست.

حجت السلام محمدی گلپایگانی افزود: دعا کنید برای ثبات و دوام این نظام مقدس و این رهبری بزرگوار، خداوند این نعمت را برای ما نگه بدارد تا زمانی که شاهد ظهور باشیم و از خداوند می‌خواهیم این نظام مقدس را به نظام جهانی امام زمان(عج) متصل کند.

وی درباره یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری گفت : زمانی که گزارشات نبود امکانات به رهبری رسید؛ به من دستور دادند تا به امام جمعه ابلاغ کنم تا این کار را برعهده بگیرند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: امام جمعه نیز بدون هیچ‌گونه بهانه‌ای و مردانه این موضوع را دنبال کردند و خوشبختانه توانستند تا فعالیت‌های مثمرثمری انجام دهند.

وی ابراز اطمینان کرد: اگر این گزارشات را به رهبری ارائه دهم، قطعا خوشحال خواهند شد، آیت‌الله علم‌الهدی با دست خالی به همراه مدیران دیگر دست به دست یکدیگر دادند و با انگیزه خدمت به اسلام به فعالیت پرداختند.

165 پروژه حاشیه شهر مشهد با مشارکت سپاه پاسداران و شهرداری مشهد به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.