بیرجند؛

اجرای برنامه های پيش گيرانه ، مهم ترين سياست کاری ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور

اجرای برنامه های پيش گيرانه از اولويت های سياست های كاری ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور است كه می تواند از بروز بسياری از آسيب های بعدی برای معتادين و خانواده های آنها بكاهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد رياست جمهوری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: ، در برنامه های اول،دوم و سوم توسعه كشور مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار نگرفته بود که اين امر در برنامه های چهارم و پنجم توسعه كشور مورد توجه قرار گرفت.

جزينی به اسناد بالادستی در اين زمينه اشاره كرد و گفت:۱۱ بند از سياست های كلی كه در سال ۱۳۸۵ از سوی مقام معظم رهبری در اين زمينه ابلاغ شده است به عنوان محور برنامه ريزی ها و اقدامات مورد توجه قرار دارد.

وی به جايگاه مبارزه با مواد مخدر در برنامه ششم توسعه كشور اشاره كرد و افزود: مطابق با اين برنامه هر سال می بايست ۵ درصد از معتادين كشور كاسته شود.

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد رياست جمهوری اظهار کرد: تمامی سازمان ها و نهادها به صورت مستقيم بايد در اين زمينه همكاری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر مبارزه با مواد مخدر صنعتی و روان گردان ها به عنوان يكی از مهمترين سياست های كاری در اين زمينه مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.