رئیس اداره مخابرات شهرستان سقز از افتتاح 26 طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد و 400 میلیون ریال به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران اسلامی، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کریم محمدی،امروز در آیین افتتاح این طرح‌ها، با بیان این که 23 طرح در شهر سقز و سه طرح در روستاها اجرا شده است، گفت: اعتبار این طرح‌ها از محل شرکت مخابرات استان کردستان تامین شده است.

وی افزود: نصب و راه اندازی شش سایت B.T.S برای روان‌سازی ترافیک تلفن همراه، ارتقای هفت سایت B.T.S و نصب و راه اندازی 2 مرکز کافو نوری با یک هزار و 24 شماره تلفن جدید، کابل کشی فیبر نوری و راه اندازی هشت سایت همراه اول از جمله این طرح‌ها بوده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان سقز بیان کرد: نصب و راه اندازی سایت B.T.S بازارچه سیف و روستای گل تپه و نصب و راه اندازی سایت B.T.S micro روستای پارسانیان از دیگر طرح‌هایی بوده که به مناسب دهه فجر در جهت ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی، فراهم سازی خدمات نوین، ارتقای اینترنت پرسرعت و توجه به نقاط حاشیه‌ای و توسعه به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.