ارتش سوریه تروریست‌ها را در اطراف درعا محاصره کرد

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌هایشان، تروریست‌ها را در 2 شهر در اطراف درعا محاصره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای سوری دو شهر اطراف درعا در جنوب این کشور را محاصره کردند.

درصورت آزادسازی شهرهای "ابطع" و "داعل،" امنیت جاده دمشق - درعا تأمین خواهد شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست‌ها و اتاق‌های عملیات آنان را در درعاالبد هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه العالم همچنین از کشته شدن مسؤول گروه تروریستی موسوم به "اجناد الشام" در درگیری با نیروهای ارتش در غوطه شرقی دمشق خبر داد.

در حومه شمالی لاذقیه نیز نیروهای ارتش سوریه با ادامه پیشروی در محور "ربیعه" روستای "العالیه" و تپۀ 454 را تحت کنترل درآوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
سلام. ارتش و نیروهای مردمی سوریه باید همزمان در دوجبهه به تروریستهای تکفیری فشاربیاورند، درجبهه شمال حلب و جبهه جنوب درعا . مناطق شرقی سوریه را بیابانهای مسطح رملی تشکیل داده که برای تروریستهای تکفیری قدرت مانور نظامی باقی نمی گذارد. چنانچه تروریستها در حلب و درعا شکست بخورند، مجبورند به عراق و استان موصل فرارکنند. حکام سعودی بدنبال تقویت جبهه جنوبی تروریستهای تکفیری هستند که ضمن برخورداری ازحمایت اردن و رژیم صهیونیستی، مستقیما ازعربستان سعودی کمک دریافت می کنند. تقویت تروریستها در استان درعا درحقیقت امن نگهداشتن مرزهای رژیم صهیونیستی ازنفوذ مقاومت اسلامی و حزب ا... است. شکست تروریستهای تکفیری در استان الانبار که با اردن و عربستان هم مرز هستند، زنگ خطر را برای حکام سعودی به صدادرآورده است. اکنون تروریستها در شرق الانبار درمناطق"حبانیه" و غرب"فلوجه" درمحاصره نیروهای عراقی هستند و تنها راه فرارآنها شمال فلوجه و حبانیه بطرف موصل است که این راهها توسط ارتش و نیروهای مردمی عراق برروی آنها بسته شده پس حکام سعودی ناچارهستند جبهه"درعا" را درسوریه و مناطقی از"الانبار" را درغرب عراق به نفع تروریستها تقویت نمایند. انشاا...کمکهای مستشاری سپاه پاسداران و تجربه هشت سال دفاع مقدس بتواند تروریستها را درداخل عراق و سوریه ازبین ببرند. انشاا...
آخرین اخبار