با اعلام نتایج دومین مرحله بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی 183 نفر در استان مرکزی تایید صلاحیت شدند .

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در نشست خبری با خبرنگاران گفت : از مجموع 344 داوطلب مجلس شورای اسلامی 183 نفر تایید صلاحیت شدند و 146 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

حسن بیگی افزود : در مدت رسیدگی به صلاحیت ها ، 134 نفر انصراف خود را کتبا به ستاد انتخابات استان و فرمانداری ها اعلام کردند و 1 نفر نیز فوت کرد.

وی ادامه داد : 37 نفر از داوطلبانی که در مرحله قبل به علت عدم احراز، رد صلاحیت شده بودند به رقابت انتخابات بازگشتند و 8 نفر نیز که در مرحله اول رد صلاحیت شده بودند صلاحیتشان تایید شد .

وی لیست های کلی حوزه های انتخابی استان مرکزی را به این صورت اعلام کرد .

در حوزه انتخابیه اراک کمیجان خنداب 128 نفر ثبت نام کردند که 6 نفر انصراف دادند و 58 نفر در این مرحله تایید و 64 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان 37 نفر ثبت نام کردند که 1 نفر انصراف داد و 21نفر در این مرحله تایید و 15 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه تفرش آشتیان و فراهان 49 نفر ثبت نام کردند که 1 نفر انصراف داده و 35نفر نیز در این مرحله تایید و 12 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه خمین 31 نفر ثبت نام کردند که 2 نفراز آنها انصراف داد، 19نفر در این مرحله تایید صلاحیت و 10 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه 53 نفر ثبت نام کردند که 1 نفر فوت کردو 27نفر در این مرحله تایید و 25 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه شازند 46 نفر ثبت نام کردند که 3 نفر انصراف دادند ، 23 نفر در این مرحله تایید و 20 نفر نیز رد صلاحیت شدند. 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتخابات ، رای ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.