محبوبیت ترامپ و کلینتون در آخرین پیش‌بینی‌ها پیش از دور نخست انتخابات در «نیو همپشایر»

آخرین پیش‌بینی‌ها در خصوص میزان محبوبیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که ترامپ و کلینتون پیشتازند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، پس از اتمام نخستین دور رای‌گیری در ایالت «آیووا،» حال مردم منتظر انتخابات «نیو همپشایر» هستند که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. براساس یک مطالعه جدید، حدود 40 درصد از رای‌دهندگان هنوز به طور قطعی تصمیم نگرفته‌اند. این درحالی است که رای آنها می‌تواند مانند آنچه که در آیووا رخ داد، سبب رویداد سیاسی غیرمنتظره دیگر شود. تجزیه و تحلیل تمامی اطلاعات بدست آمده از واحدهای نظرسنجی و همچنین اطلاعات جستجوهای گوگل حاکی از آن است که پیش‌بینی‌ها به یکدیگر بسیار نزدیک شده‌اند. برخی از این پیش‌بینی‌ها به قرار زیر است:


گوگل ترندز: در جستجوهای گوگل ترامپ با 47 درصد آرا در صدر جمهوریخواهان قرار دارد و پس از وی کروز، روبیو، بوش و کاسیچ بیشترین جستجوها را به خود اختصاص داده اند. از میان دموکرات‌ها نیز ساندرز با 58 درصد جستجوها پیشتاز است.

فیس‌بوک: از میان جمهوریخواهان ترامپ با اختصاص 61 درصد گفتگوها، لایک‌ها، پست‌ها و به اشترک‌گذاری‌های فیس‌بوکی به خود، در صدر است و از میان دموکرات‌ها کلینتون وضع مشابه ترامپ دارد.

پلیتیکال اینسایدر: «فلورینا» نامزد جمهوریخواهان با 45 درصد و کلینتون با 78 درصد از میان دموکرات‌ها پیشتاز هستند.

روزنامه‌های آمریکایی: در میان روزنامه‌های دولتی، «کریستی» از حمایت بیشتری برخوردار است؛ زیرا این روزنامه‌ها ترامپ را «موجود بسیار ضعیف» و روبیو را «بسیار جوان» می‌نامند. از میان دموکرات‌ها نیز «جان کسیک» و کلینتون از حمایت این روزنامه‌ها برخوردار هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار