شیراز؛

مسابقات بزرگ قرآنی صنعت نفت فارس در شیراز

مسابقات بزرگ صنعت نفت فارس به مناسبت دهه مبارک فجر در شیراز برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از شیراز؛ به نقل از دارالقرآن شورای فرهنگی صنعت نفت فارس ، حسام قانعی مسئول دارالقرآن شورای فرهنگی صنعت نفت فارس گفت: این مسابقات در رشته های مختلف از جمله تحقیق ، ترتیل ، حفظ ، حفظ موضوعی ، مقاطع تحصیلی ، تفسیر ، نهج البلاغه ، خطاطی و نقاشی صنعت نفت فارس برگزار شد.
مسئول دارالقرآن منطقه فارس ادامه داد: مسابقات بزرگ قرآنی در 40 حوزه داوری با حضور 1 هزار و 300 نفر شرکت کننده در مدارس الزهرا (س) و 17 شهریور در شیراز برگزار شد.

وی افزود : این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از شرکت های زاگرس جنوبی ، پتروشیمی شیراز ، پالایش نفت شیراز ، پخش فرآورده های نفتی شیراز، خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس ، پالایش گاز پارسیان ، گاز استان فارس ، منطقه 5 عملیات انتقال گاز ، بهداری و بهداشت صنعت نفت فارس و کانون بازنشستگان صنعت نفت فارس در این دوره با هم به رقابت پرداختند .

مسئول دارالقرآن سطح این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی و اظهار کرد : با توجه به استقبال خوب کارکنان و خانواده ها از این دوره مسابقات پیش بینی می شود در سالهای آینده سطح مسابقات بسیار بهتر برگزار و رقابت بیشتر شود.
وی تصریح کرد: این مسابقات هر ساله به همت درالقرآن صنعت نفت فارس در یک دوره برگزار می شود و نتایج مسابقات در مراسم محفل انس با قرآن اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: مسابقات ، قرآنی ، نفت ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.